Bureau Berentsen hecht aan tevreden relaties en we werken daarom steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening.
Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening, eventuele medewerkers of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen we u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we met u naar een passende oplossing.
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak. Lukt dit niet of heeft u redenen om dit niet te willen, dan zult u worden door verwezen naar een nader te benoemen medewerker van Extendum B.V., die uw klacht dan verder in behandeling zal nemen. Extendum B.V. is een onafhankelijk kennis- en adviescentrum voor MKB-accountantskantoren.
U kunt hier de hele klachtenregeling en/of het klachtenformulier downloaden.
Website & ontwerp door IdeeMedia.